[Czuwaj] O harcerzu, co chce wiedziec wiecej....

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 26 Lut 2007, 14:22:40 CET

Seascout napisał(a):
> ::Ehhh trochę MYŚLEĆ druhny i druhowie - to ty Goorek powtarzasz wiele sie
> ::zmienio na świecie od czasów BP wiec w temacie laicyzacji społeczeństwa
> ::również.. nie wiem czy dziś BP powiedziałby że nie ma mowy o wersji bez
> ::Boga ...
> Pewnie tak by powiedział. Zmieniają się mundury, formy komunikacji,
> struktura ruchu - to do czego my przywiązujemy zbyt wielką wagę. A nie
> zmieniły się podstawowe zasady ruchu skautowego. Są one trzy: służba Bogu,
> służba innym, służba sobie.

Sluzba sobie, tudziez samodoskonalenie.

Stad takze uwazam, ze punkt o harcerzu, co chce wiedziec wiecej zupelnie
nie jest potrzebny. Bo cala idea skautingu i harcerstwa opiera sie na
tym, by starac sie wiedziec, umiec i moc wiecej.

pozdrawiam
olek