[Czuwaj] Konsekwencje raz jeszcze

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 26 Lut 2007, 15:24:41 CET

Seascout napisał(a):
> ::
> ::To skupienie sie na koniecznosci zwiekszenia liczebnosci jest dla mnie -
> ::w Twoim przypadku - nieco zagadkowe. I chetnie bym posluchal, jakbys
> ::kiedys odpowiedzial, dlaczego szersze (ilosciowo) oddzialywanie jest dla
> ::Ciebie tak istotne? Dlaczego jest istotniejsze niz oddzialywanie glebsze
> ::(jakosciowo)?

> Kto powiedział, że szersze (ilościowo) oddziaływanie jest istotniejsze niż
> oddziaływanie głębsze (jakościowo)?
> Jak dla mnie to akurat idzie w parze. To znaczy, wzrost liczebny możemy
> [...]

Nie przeciwstawiam, Rafał.

Tylko ze obstaje przy kolejnosci:
1. Poglebic, by zbudowac baze
2. Rozszerzac, jak sie da. (bazujac na ludziach zyjacych ideą i
umiejacych tworzyc atrakcyjny program).

A nie:
1. Rozszerzac
2. Patrzyc, co by tu jeszcze zrobic, by rozszerzac. (bazujac na
ludziach, ktorzy umieja tworzyc atrakcyjny program)

No i caly czas ja patrze z punktu widzenia tego, by w rozszerzaniu
chodzilo o zwiekszanie zakresu _oddzialywania_idei_harcerskiej_ w swoim
- ujmujac skrotowo - tradycyjnym ksztalce, a nie:
1. Zwiekszaniu wskaźnika % osiagniecia wszystkich norm
2. Rozszerzanie liczebnosci organizacji.

pozdrawiam
olek