[Czuwaj] Konsekwencje raz jeszcze

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 26 Lut 2007, 15:09:45 CET

::
::To skupienie sie na koniecznosci zwiekszenia liczebnosci jest dla mnie -
::w Twoim przypadku - nieco zagadkowe. I chetnie bym posluchal, jakbys
::kiedys odpowiedzial, dlaczego szersze (ilosciowo) oddzialywanie jest dla
::Ciebie tak istotne? Dlaczego jest istotniejsze niz oddzialywanie glebsze
::(jakosciowo)?

Kto powiedział, że szersze (ilościowo) oddziaływanie jest istotniejsze niż
oddziaływanie głębsze (jakościowo)?

Jak dla mnie to akurat idzie w parze. To znaczy, wzrost liczebny możemy
osiągnąć wyłącznie poprzez podniesienie jakości - kształcenia, programu,
pracy drużyn, wyrazistości, promocji.

Czemu Ty to przeciwstawiasz?

Seascout