Re: Re: [Czuwaj] O uzaleznieniach, bylo:Picie p oniżej 18 roku życia -= Kodeks Instruktor ski

Pon, 26 Lut 2007, 14:15:09 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, 25 February 2007 12:12
Subject: RE: Re: [Czuwaj] O uzaleznieniach, bylo:Picie p oniżej 18 roku
życia -= Kodeks Instruktor ski

Andrzej, ale jesteś! Czy tego chcesz, czy nie, harcerstwo dopuszcza osoby
niewierzące, poszukujące. Jest to wyraźnie zapisane.

Na pewno?

Mam szczerą wole całym zyciem pełnić słuzbę Bogu. Amen. Gdzie tu miejsce na
niewiarę?

Owszem, moge szukac takiej czy innej formy uwielbienia Boga. Ale chyba musże
uznawać Jego Istnienie, czyż nie?

DJD