[Czuwaj] Re: prawo wyborcze

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 26 Lut 2007, 18:14:25 CET

Dnia 26-02-2007 o 17:30:14 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Jest z tym pewien problem.
> To oni rządzą ZHP, a my tam jesteśmy w roli kwiatka do kożucha, na razie
> ze względów marketingowych (tzw. tworzenie wizerunku organizacji)
> jesteśmy im potrzebni. Ala jak za mocno będziemy się stawiać to nas
> wyrzucą, w końcu ich są komisje rewizyjne i sądy harcerskie, także
> siedźmy cicho i róbmy swoje póki jeszcze nas tolerują w swojej
> organizacji.
> Marcin WOjtczak

Teraz jest pół na pół ale jeszcze trochę i sami sie wyrzucimy. Jeśli ZHP
zabierze mi jako drużynowemu ostatnie działające instrumenty to nie sądzę
bym dalej wychowywał. Bo o ile instrumenty mniej "czołowe" czyli stopnie i
sprawności można tok po trochu inaczej stosować o tyle Przyrzeczenie i
Prawo to chyba zbyt dużo by je obchodzić.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski<KPW>