[Czuwaj] Lżejszy temat

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 26 Lut 2007, 19:51:52 CET

Powiecie, że znów się czepiam służb GK. Ale same mnie prowokują. Na stronie głównej ZHP zauważyłem właśnie info, że harcerze pamiętali o Druhu Wicku. Z ust naocznego świadka, uczestnika tej Mszy wiem, że ilośc harcerzy, która tam była to była totalna kompromitacja a sytuację ratowało Wojsko. Może nawet dwudziestoparoosobowa reprezentacja Starego Miasta stanowiła więszkość harcerzy na Mszy...
Może lepiej nie pisać nic, jak nie ma o czym?
No i nie mogę nie zauważyć, że uchwała Senatu okazała się ważniejsza od stanowiska RN..
SW

1% podatku dla ZHP przekaż na konto nr 31 9527 0007 0000 5122 2000 0001
NIC NIE TRACISZ!
Jeśli masz zwrot Urząd Skarbowy zwróci Ci o 1% WIĘCEJ!.
Jeśli masz dopłatę zapłacisz o 1% MNIEJ!