[Czuwaj] Lżejszy temat

Bogdan W. Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Pon, 26 Lut 2007, 20:15:45 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
Do: Lista CZUWAJ <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: [Czuwaj] Lżejszy temat
Data: 2007-02-26 19:51:52

SW> Powiecie, że znów się czepiam służb GK. Ale same mnie prowokują Na stronie głównej ZHP zauważyłem właśnie info, że harcerze pamiętali o Druhu Wicku. Z ust naocznego świadka, uczestnika tej Mszy wiem, że ilośc harcerzy, która tam była to była totalna kompromitacja a sytuację ratowało Wojsko. Może nawet dwudziestoparoosobowa reprezentacja Starego Miasta stanowiła więszkość harcerzy na Mszy...
SW> Może lepiej nie pisać nic, jak nie ma o czym?

To prawda. Jeszcze biskup nam to wypomiał dziękując wojsku że
ratowało sytuacje. Miejmy nadzieje że to wina terminu. Ja np. musiałem
zerwać się z kursu by być.
A tak w ogóle nie masz się czego czepiać. Przecież nie napisano ilu
tych harcerzy. Byli i pamiętali.

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu