Re: Związek trzeba odzyskiwać! Było: Re: [Czuwaj] Re: Konsekwencje

Dorota Całka dorota_calka w poczta.onet.pl
Pon, 26 Lut 2007, 18:12:45 CET

Sławek Waś napisał:

>A na koniec młody
> człowiek, który jak mnie uświadomiono ma kandydowac na komendanta na
> Mokotowie, w zasadzie nas poparł.
> Te 3 osoby swiadczą o tym, że w "wylęgarni" RCŻ przedstawiciele 3 różnych
> pokoleń nadal tak jak ja wierzą, że kropla drąży skałę.
> Wierzą, że nie sposób w kilka lat zmienić ponad stutysięczna organizację i
> trzeba na to jeszcze czasu.

tu niestety Sławku nie mogę się z Tobą zgodzić... sens  całej wypowiedzi
młodego instruktora był taki, że boi się na polu walki zostawać sam - a
rozwiązanie RCŻ, do którego zdążył dopiero wstąpić, powoduje że w tej walce
będzie się czuł osamotniony - dla mnie to dopiero jest bardzo smutne
przesłanie

pozdrawiam
Dorota