[Czuwaj] o niewierzacych, bylo:Ouzaleznieniach, bylo:Picie pon= izej= 18 roku

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 26 Lut 2007, 18:49:54 CET

Seascout napisał(a):
> ::
> ::>
> ::>Andrzej chodzi mi tylko o to, że macie obowiązek "dopuścić" do waszego
> ZHP
> ::>każdego człowieka który jest niewierzący (w myśl zasad panujących z całym
> ::>ZHP)
> ::>
> ::a co mają zrobić jeśli po 6 miesiącach (taki zdaje się termin jest
> wyznaczony w jakiejś
> ::instrukcji,  chyba w systemie stopni), nie zdecyduje się on przyrzekać
> służyć całym
> [...]
No własnie, nie musimy. Tylko, że zjazd w 1996 roku, bojąc się kogolwiek
urazić, wraz z likwidacją drugiej roty wydał deklarację, że ZHP jest
otwarte dla wszystkich, a nawet, żę Bóg to nie Bóg, tylko paczka z
wartościami.
A powinien spojrzeć prawdize w oczy i powiedzieć, że harcerstwo jest
otwarte dla wszystkich, którzy w Boga wierzą, bez względu na wyznanie
lub jego brak. I takiego postawienia sprawy mi brakuje.

Marcin Wojtczak