[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 2 Sty 2007, 13:18:49 CET

::
::> Przytoczyłeś fragment protokołu jednej z komisji Rady, z ewentualnymi
::propozycjami (ich zdaniem) które GK może (a wcale nie musi) zastosować.
::
::> Widać - na posiedzeniu tej komisji - nikt nie wytłumaczył komisji czym
się
::> ten rzecznik zajmuje i czy jest potrzebny czy nie. Więc zaproponowali by
::> go
::> nie było...
::>
::
::A czy to nie powinno byc tak, ze komisja RN chcac cos zaproponowac, co
mozna by
::bylo z pelna powaga rozwazac, powinna sie przyjrzec np planom pracy, a nie
tylko
::cyferkom. Te plany pracy wynikaja niejednokrotnie z kierunkow strategii i
nie sa
::wymyslem GK. Te plany sa integralna czescia budzetow, w ktorych sa nie
tylko
::zaznaczone wydatki, ale takze i przychody.
::Moze komisja jest mi w stanie wytlumaczyc, jakie sa oszczednosci na
zlikwidowaniu
::spolecznego zespolu ds. przeplymu informacji. Zespolu, ktory jak pozyska
srodki to
::zrealizuje zalozone zadania, a jak mu sie nie uda to z czegos bedzie
musial
::zrezygnowac.
::Ja nie rozumiem, tych propozycji...

Nie wiem Iwona, nie było mnie na tej komisji, nie wiem czym się kierowali
pisząc swoje zalecenia. Wiem, że w rozmowie uczestniczyli przedstawiciele
GK. Nic nie wiemy co na ten temat myślą inne komisje, w tym komisja ds.
wizerunku...

A pytanie może nie powinnaś kierować na listę, a bezpośrednio do komisji?

Seascout