[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Wto, 2 Sty 2007, 13:13:03 CET

----- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Cc: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, January 02, 2007 12:30 PM
Subject: Odp: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

> A czy to nie powinno byc tak, ze komisja RN chcac cos zaproponowac,
> co mozna by bylo z pelna powaga rozwazac,
> powinna sie przyjrzec np planom pracy, a nie tylko cyferkom.
> Te plany pracy wynikaja niejednokrotnie z kierunkow strategii
> i nie sa wymyslem GK.
> Te plany sa integralna czescia budzetow, w ktorych sa nie tylko
> zaznaczone wydatki, ale takze i przychody.

A może GK ZHP nie była w stanie (nie chciała ?)
przedstawić komisji tych "planów pracy" ?

Może ktoś z komisji albo z GK się wypowie ?

Inna sprawa że jestem trochę "zdezorientowany/zdezinformowany"
relacjemi miedzy zespołem ds. przepływu informacji
oraz etatowym rzecznikiem prasowym GK ZHP
oraz Wydziałem Informacji, Wydziałem Promocji
oraz członkiem zarządu (GK) odpowiedzialnym za wizerunek.

Chyba trochę za dużo grzybów w tym barszczu ;-)))

Czesław