Odp: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 2 Sty 2007, 12:30:42 CET

> Przytoczyłeś fragment protokołu jednej z komisji Rady, z ewentualnymi  propozycjami (ich zdaniem) które GK może (a wcale nie musi) zastosować.

> Widać - na posiedzeniu tej komisji - nikt nie wytłumaczył komisji czym się
> ten rzecznik zajmuje i czy jest potrzebny czy nie. Więc zaproponowali by
> go
> nie było...

A czy to nie powinno byc tak, ze komisja RN chcac cos zaproponowac, co mozna by bylo z pelna powaga rozwazac, powinna sie przyjrzec np planom pracy, a nie tylko cyferkom. Te plany pracy wynikaja niejednokrotnie z kierunkow strategii i nie sa wymyslem GK. Te plany sa integralna czescia budzetow, w ktorych sa nie tylko zaznaczone wydatki, ale takze i przychody.
Moze komisja jest mi w stanie wytlumaczyc, jakie sa oszczednosci na zlikwidowaniu spolecznego zespolu ds. przeplymu informacji. Zespolu, ktory jak pozyska srodki to zrealizuje zalozone zadania, a jak mu sie nie uda to z czegos bedzie musial zrezygnowac.
Ja nie rozumiem, tych propozycji...

PS. Nie chce Ci się odpisywać na maila?
Prosto i wygodnie nagraj się i wyślij list video! Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=www.poczta.wp.pl&sid=977