[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Sty 2007, 12:11:12 CET

Seascout napisał(a):
> Obawiam się też takich skrótów myślowych jakie zastosowałeś - że jest to
> decyzja Rady. Boję się też, tłumaczenia, że GK coś zrobiła, bo Rada jej
> kazała. Jak na razie nic takiego się nie wydarzyło, a tego typu tłumaczenia
> są zwykłym nadużyciem...

Wiesz Rafał, komisja jest ciałem RN. Pamiętasz, wnioski CKR też nie były
wiążące. I dlatego z nich się nie tłumaczyli. "Kochera i Nowosad nie,
innych tak. Bo tak".
Myślę, że jeśli komisja chce być poważna musi opierać swoje wnioski na
jakichś konkretnych źródłach wiedzy... Dlatego też o nie zapytałem.

Ale trochę mnie uspokoiłeś. To znaczy w kwestii, że nie są to ostateczne
decyzje.