[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 2 Sty 2007, 12:04:06 CET

::
::Zastanawia mnie jedna rzecz - w jaki sposób Rada Naczelna podejmuje tego
::typu decyzje? Czy bada rzeczywiście dokonania poszczególnych zespołów,
::opinie o nich, itp? [R:] (...) Czyżby RN wchodziła na tę mało chlubną
scieżkę?
::
::Do tej pory oceniałem RN dość wysoko, jednakże wnikliwsze wczytywanie
::się w jej stanowiska każe mi się nad tym zastanowić. (...)

Przytoczony przez Ciebie fragment protokołu nie jest żadną decyzją Rady
Naczelnej ani w ogóle nie jest żadną decyzją.
Rada Naczelna nigdy o tym nie dyskutowała.
Przytoczyłeś fragment protokołu jednej z komisji Rady, z ewentualnymi
propozycjami (ich zdaniem) które GK może (a wcale nie musi) zastosować.

Widać - na posiedzeniu tej komisji - nikt nie wytłumaczył komisji czym się
ten rzecznik zajmuje i czy jest potrzebny czy nie. Więc zaproponowali by go
nie było...

Ja tak zrozumiałem cały protokół...

Jeśli GK pozbędzie się rzecznika na podstawie tej notatki z protokołu, bez
przekonania komisji do tego co robi rzecznik i że jest potrzebny, to będzie
to raczej niepoważne.

Obawiam się też takich skrótów myślowych jakie zastosowałeś - że jest to
decyzja Rady. Boję się też, tłumaczenia, że GK coś zrobiła, bo Rada jej
kazała. Jak na razie nic takiego się nie wydarzyło, a tego typu tłumaczenia
są zwykłym nadużyciem...

Seascout