[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Sty 2007, 11:26:27 CET

Czytam sobie sprawozdanie z posiedzenia komisji ekonomicznej RN na
stronie rn.zhp.pl i widzę taki fragment

"- likwidacja zespołu ds. przepływu informacji oraz etatu rzecznika
prasowego z uwagi na istnienie Wydziału Promocji oraz członka zarządu
odpowiedzialnego za wizerunek"

I zastanawiam się nad kompetencją tejże komisji. Rzeczniczka ZHP jest
osobami której działania widać gołym okiem zostały zbudowane struktury
oparte na rzecznikach chorągwianych oraz masę innych rzeczy  o których
tu nie będe się rozpisywał.

Zastanawia mnie jedna rzecz - w jaki sposób Rada Naczelna podejmuje tego
typu decyzje? Czy bada rzeczywiście dokonania poszczególnych zespołów,
opinie o nich, itp? Czy zapoznaje się z ich kompetencjami i dokonaniami?
Gdyby tak w rzeczywistości było na prawdę wątpię, alby KTOKOLWIEK o
dobrej woli chciał zlikwidować stanowisko rzeczniczki i przekazać to
Wydziałowi Promocji...

Przypomina mi się zeszłoroczne stanowisko CKRu, które krótko można
nazwać "BO TAK". Czyżby RN wchodziła na tę mało chlubną scieżkę?

Do tej pory oceniałem RN dość wysoko, jednakże wnikliwsze wczytywanie
się w jej stanowiska każe mi się nad tym zastanowić. Odnosze po prostu
wrażenie, że RN ma po prostu za mało czasu żeby badać wnikliwie niektóe
sprawy i po prostu ad hoc podejmuje tego typu decyzje. Bo "wiadomo, że w
GK źle się dzieje".
Ale czy trzeba dokonywac takich cięć na oślep? Tam gdzie dzieje się
całkiem dobrze?  Rzekłbym nawet najlepiej z całego obszaru wizerunku?

Proszę, powiedzcie mi że się mylę.