[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 2 Sty 2007, 13:33:40 CET

> Inna sprawa że jestem trochę "zdezorientowany/zdezinformowany"
> relacjemi miedzy zespołem ds. przepływu informacji
> oraz etatowym rzecznikiem prasowym GK ZHP
> oraz Wydziałem Informacji, Wydziałem Promocji
> oraz członkiem zarządu (GK) odpowiedzialnym za wizerunek.
>
> Chyba trochę za dużo grzybów w tym barszczu ;-)))
>
> Czesław
>
> --

To moze troche ci pomoge - członek zarządu (GK) odpowiedzialny za wizerunek mial do tej pory pod soba wydzialy i zespoly.
Dla wytlumaczenia zespol to cos mniejszego niz wydzial, tlumacze, bo  mysle, ze komisja tez tego nie rozumie, piszac ze po co zespol jak jest wydzial.
W obszarze wizerunek sa dwa wydzialy - Wydzial Promocji i Wydzial Informacji. Kazdy z nich ma zupelne odrebne zadania, zreszta jak w wiekszosci duzych dobrze prosperujacych firm.
W skład Wydzialu Informacji wchodzi Rzecznik Prasowy ZHP (a nie GK ZHP), zespol ds. przeplywu informacji oraz zespol serwisu regiony.

mam nadzieje Czesiu, ze jestes teraz bardzie doinformowany

pozdrawiam
iwona

PS. Nie chce Ci się odpisywać na maila?
Prosto i wygodnie nagraj się i wyślij list video! Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=www.poczta.wp.pl&sid=977