[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Wto, 2 Sty 2007, 14:32:10 CET

----- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, January 02, 2007 1:33 PM
Subject: Re: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

> To moze troche ci pomoge - członek zarządu (GK)
> odpowiedzialny za wizerunek mial do tej pory pod soba wydzialy i zespoly.

Rozumiem że jego rola nie ograniczała się jedynie do tego
że je "miał pod sobą" ?   :-)

> Dla wytlumaczenia zespol to cos mniejszego niz wydzial, tlumacze,
> bo  mysle, ze komisja tez tego nie rozumie,
> piszac ze po co zespol jak jest wydzial.

Jestem przekonany że komisja to rozumie :-)
Ale intryguje mnie ten fakt "wyodrębnienia"
bo prawdopodobnie oznacza to że zespół
jest odrebną "pozycją budżetową".

I to chyba dość znaczną skoro zwróciła uwagę komisji.
Albo źle opisaną.

> W obszarze wizerunek sa dwa wydzialy - Wydzial Promocji i Wydzial
Informacji.
> Kazdy z nich ma zupelne odrebne zadania,

Czy gdzies znajdę jakieś informacje o tym zespole, bo ze strony:
http://gk.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0067,0015,0006
niewiele wynika.

> W skład Wydzialu Informacji wchodzi Rzecznik Prasowy ZHP
> (a nie GK ZHP),

Tak się zwyczajowo przyjęło "tytułować" to stanowisko.
Co nie zmienia faktu że o ile może samodzielnie, "z urzędu"
przedstawiać stanowisko GK ZHP,
to w przypadku pozostałych władz naczelnych ZHP
jes nie ma takiego prawa. musi na to uzyskać zgodę
osób okreslonych w regulaminach tych władz.
Ale o tym to lepiej dyskutować w innym wątku.

> zespol ds. przeplywu informacji oraz zespol serwisu regiony.
>
> mam nadzieje Czesiu, ze jestes teraz bardzie doinformowany

Tyle to wiedziałem wczesniej, ale trudno to nazwać
dobrym poinformowaniem.

Jesli tylko taki zakres informacji udostępniono członkom komisji
to przestaje się im dziwić.

Czesław