[Czuwaj] Re: Likwidacja

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 2 Sty 2007, 13:34:57 CET

Nie do końca się z Tobą zgodzę Januszu. To czy referaty w chorągwiach istnieją czy nie, nie ma się nijak do trwania tychże.
W perspektywie czasowej nie widzę nawet światełka nadziei na likwidację Chorągwi. Raczej przekształcenie w udzielne księstwa. :-].

Przykładowo: I o ile mieliśmy sobie, średnio działającą Chorągiew Zachodnio-Pomorską, to przy zachowaniu poprzedniej struktury mógł działać w nim całkiem niezły referat wędrowniczy.
Obecna struktura nie tylko nie sprzyja, ale wręcz dusi w zarodku takie inicjatywy.

Dodatkowo spotkania szefów programów i kierowników referatów chorągwianych pozwalały koordynować i wspierać działania programowe oraz reformę metodyczną. Obecne działania na tym polu przypominają strzelanie z procy do czołgu T34. Równie finezyjnie co skutecznie.

Ja również jestem za prymatem ruchu nad organizacją. Ale w styczniu/lutym  uroczyście zakończy swoją działalność  Ruch Całym Życiem. Inicjatywa, która takich działań była emanacją.
Przyznasz, iż to, że RCŻ kończy działalność nie znaczy, iż ruch (czy Ruch) zwyciężył.
I nadziei na takie zwycięstwo nie widzę żadnej.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ