[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 2 Sty 2007, 18:05:16 CET

Dnia 2-01-2007 o godz. 14:43 czesiek.harcerstwo napisał(a):
> [...]

Rozumiem, ze widziales "opisznie budżetowe" i stwierdzasz, ze bylo zle?

W wieku 15 lat została królową Francji, chociaż chciała być tylko
zwyczajną dziewczyną. Nowy film Sofii Coppoli - MARIA ANTONINA.
W kinach od 5 stycznia !!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fantonina.html&sid=974