[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Wto, 2 Sty 2007, 15:19:30 CET

----- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, January 02, 2007 1:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

> zapomniales Czesiu dodac, ze jest to projekt,

Nic nie zapomniałem.

Ani w dokumencie, ani w liście przewodnim
nie ma śladu że jest to projekt.

Jak chcesz mogę Ci ten list z załącznikiem przesłać.

> a ty swoje watpliwosci juz rozwiewasz u radczyni prawnej

Nic takiego.
28 listopada 2006 rozmawiałem w tej sprawie z radczynią
ale ta stwierdziła że bardzo pobieżnie zapoznała się z tym
dokumentem, więc postara się ponownie z nim zapoznać,
i jeśli ustali że się mylę to prześle mi swoją opinię.
I jakoś do chwili obecnej nic od radczyni nie dostałem.
Czyli wychodzi na to że chyba mam rację.

Czesław