[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Sty 2007, 01:16:26 CET

Seascout napisał(a):
> Przytoczony przez Ciebie fragment protokołu nie jest żadną decyzją Rady
> Naczelnej ani w ogóle nie jest żadną decyzją.
> Rada Naczelna nigdy o tym nie dyskutowała.
> Przytoczyłeś fragment protokołu jednej z komisji Rady, z ewentualnymi
> propozycjami (ich zdaniem) które GK może (a wcale nie musi) zastosować.
>
> Widać - na posiedzeniu tej komisji - nikt nie wytłumaczył komisji czym się
> ten rzecznik zajmuje i czy jest potrzebny czy nie. Więc zaproponowali by go
> nie było...

Rafał, ja tego nie kupuję. RN to zbyt poważna władza, żeby jej
członkowie mówili sobie ot coś tak, niezobowiązująco. Ja po jakimś
stwierdzeniu RN ufam, że taka władza, jak społeczny zespół instruktorów
z całej Polski, którym ufa sto kilkadziesiąt tysięcy ludzi zapoznał się
dokładnie ze sprawą zanim feruje takimi stwierdzeniami.

Wiesz, jak ktoś mi powie plotkę i ja ją rozgłoszę a ona okaże się
nieprawdziwa to JA a nie kto inny chowa ogon pod siebie. I nie kupuję
tego stwierdzenia "trzeba było przyjść i nam wytłumaczyć, że jest
inaczej". Nie, nie, nie!

To WY macie zapoznać się na tyle dokładnie ze sprawą, żeby potem można
było powiedzieć: "tak, zapoznaliśmy się z planem pracy tego zespołu, ze
żródłami finansowania i jesteśmy pewnie, że ten zespół jest
niepotrzebny". A tak na prawdę nie tylko ten jeden zespół "specjalistów
od finansów", tylko także inne zespoły. Bo jak mniemam ocenia się nie
tylko WYSOKOŚĆ wydatków, ale przydatność zespołu / wydziału i ZGODNOść
ZE STRATEGIĄ?

Jak można wypuścić takiego gniota o przerzuceniu kosztów hostingu na
chorągwie i hufce, skoro to już się DAWNO DOKONAŁO? :)

Po prostu wydawanie takich opinii na podstawie jednego pytania zadanego
skarbnikowi ZHP to porażka. Inną sprawą jest jaka była ta odpowiedź -
tego nie wiem, więc nie wnikam. Ale chyba nie na takiej podstawie
powinno wydawać się tego typu opinie. A jeśli mają być wydawane - proszę
was, darujcie sobie. Zostańcie w domu, zróbcie coś w hufcu, ale nie
spotykajcie się komisją. Bo taka opinia chyba nie jest warta funta kłaków.