[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 2 Sty 2007, 19:57:16 CET

> Komisja miała swoje wnioski, wśród których znalazły się propozycje
> likwidacji etatu rzecznika prasowego i zespołu d/s przepływu informacji.
> Wydatki na te cele przekraczają 100.000 zł, a jednocześnie GK opłaca
> członka
> zarządu d/s wizerunku oraz ma Wydział Promocji (88.000zł).

A czy ktos wzial pod uwage, ze pieniadze na dzialalnosc zespolu mial pozyskiwac sam zespol i ze tak byly przedstawione projekty?
A czy jak zapytam druha jakie zadania ma zespol ds. przeplywu iinformacji to druh mi odpowie i powie jak to sie ma do zadan Wydzialu Promocji??? Takie samo pytanie moge zadac w kwesti rzecznika, czy ktos tak naprawde wie jakie sa jego zadania?

Naszym zdaniem
> ZHP nie może sobie pozwolić na tak rozbudowaną strukturę. Ładnie ujął to Czesiu w przypowieści o grzybach w barszczu. Ww wydatki dziwią, gdy  zestawimy je z zapotrzebowaniem na Program Rozwoju Liczebnego, które  oceniono na 3.000 zł tj. 33 krotnie mniej.

Dziwia, jak sie nie zna planow pracy

> Goorek niesprawiedliwie ocenia nasz wniosek jako uzasadniony słowami "BO TAK". Może więc cyfry inaczej na niego podziałają.

Na mnie nie dzialaja, bo wiem, ze procz tabelek wydatkow byly tabelki przychodow. Wiem tez ze budze zespolu nie obciaza budzetu GK ZHP. A propozycja likwidacj zespolu nie przynosi zadnych oszczednosci, powtorze ZADNYCH, a tylko powoduje ze w przeplywie informacji nie ruszymy sie z miejsca. Ale przeciez u nas w Zwiazku komunikacja dziala bez zarzutu...

Uważam, ze nasze  podejście było merytoryczne i uzasadnione.

To mamy odmienne zdanie :(

Nie ma ucieczki od przeznaczenia!
APOCALYPTO Mela Gibsona już w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fapocalypto.html&sid=973