[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Wto, 2 Sty 2007, 20:35:11 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Iwona Jakimowicz
Sent: Tuesday, January 02, 2007 7:57 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

SW> Komisja miała swoje wnioski, wśród których znalazły się
SW> propozycje likwidacji etatu rzecznika prasowego
SW> i zespołu d/s przepływu informacji.
SW> Wydatki na te cele przekraczają 100.000 zł,
SW> a jednocześnie GK opłaca członka zarządu d/s wizerunku
SW> oraz ma Wydział Promocji (88.000zł).

> A czy ktos wzial pod uwage, ze pieniadze na dzialalnosc
> zespolu mial pozyskiwac sam zespol
> i ze tak byly przedstawione projekty?

To może opublikujcie te załozenia budżetowe,
razem z projektami  (planem pracy).

Intrygują mnie te przychody zespołu.
Czy dobrze domyslam sie że miały pochodzic one
z jakiś celowych grantów. A co w przypadku ich braku ?
Jakie przewidywaliscie źródła alternatywne ?

Kiedy planujecie przesłać je członkom RN ZHP.
Pytam bo ciekaw jestem ile oni beda mieli czasu
na skonsultowanie tych materiałów u swoich "doradców".

Czesław