Re: [Czuwaj] Minął 2006 rok

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 2 Sty 2007, 22:55:11 CET

From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
> O podejściu do klienta niech świadczy komunikat, który ujrzycie na
stronie:
> http://4zywioly.pl/
> Zlikwidowano też jedyne wydawnictwo wydające harcerskie pozycje (HBW)
>
> 4. Promocja.
> Kowlak pisał już o 1%.
> Ja podam tylko jeden przykład:
> (za serwisem Rady Naczelnej) http://rn.zhp.pl/content/view/75/45/:
> Za 1 do 5 tysięcy miesięcznie wyprzedajemy swój wizerunek, do promocji
firmy oferującej tanie połączenia.
> Po co mamy się ograniczać? Jest tyle produktów, które możemy promować. Od
podpasek, po garnki. Śmiało druhny i druhowie.

> Ostatnie zmiany w składzie GK-i nie nastrajają mnie też optymistycznie.
> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ

Druh s00hy przedstawił niestety dość trafną ocenę sytuacji.
Z tym Programem coś nam nie wychodzi w ZHP.
Ale to też chyba dlatego, że powinien on powstawaćw drużynach, a tu niestety
brakuje nam dobrych drużynowych z wizją.

Strona 4 Żywiołów jest porażająca. I nie mniej niepojące są wyniki tej
firmy. A podejście do klienta nie wychodziło im od samego poczatku :-)

Też nie jestem entuzjastą Lilijka.com i na razie badam "z czym to się je". Z
tym, że chętnie posłucham nowych pomysłów na generowanie przychodów dla
organizacji. Poczekajmy z oceną, poczytajmy umowę....

I znów o zmianach w GK. Jakie to zmiany? Czy macie jakieś tajne układy z
rzecznikiem prasowym lub wydziałem kontaktów wewnętrznych. Bo do nas tu na
prowincję nic nie dotarło...
SW