[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Arkadiusz Gasperczyk arek93bdh w wp.pl
Wto, 2 Sty 2007, 23:22:45 CET

Czuwaj!

Sławomir Waś napisał:

> [...]
> programów grantowych, to jednak koszty nie są w całości kosztami ZHP, lecz
> są w zdecydowanej większośći uzewnętrznione. Mimo wszystko trzeba znaleźć
> jakiś balans między realizacją zapisów z planów operacyjnych a kosztami,
> jakie chcemy/możemy ponieść. Ciężko jest mi się jednak zgodzić z
> postawą, że
> skoro budżet jest duży, to może zlikwidujmy te struktury...
> Proponuję inne myślenie. Jak będzie grant to wpiszemy go do budżetu i
> zwiększymy koszty. Co Druh na to?
> A zapiszmy w budżecie tylko rezerwę na wkład własny. Tak jak to robia

Dla mnie bomba, tylko, niestety, to nie ja kreuję politykę tego, jak tworzony jest budżet GK ZHP.

> [...]
> działalność w ZHP ograniczoną ilość czasu. To już w zasadzie
> nieaktualne, bo
> już tego członka w GK nie ma.
> --------------------------------
> Moda na rzeczników prasowych rzeczywiście nie przemija. Jednak wg mojej
> wiedzy nie ma "społecznych członków GK". Różnią sie tylko formą pobierania
> wynagrodzeń. Zapewniam, że któryś z członków GK dałby rade rzecznikować. I
> zbudować wokół siebie społeczny zespół do pomocy.
> A ostatniego zdania nie rozumiem. Zaszły jakieś zmiany w GK? Ktoś odszedł?
> Zapomniano nas poinformować? Co na to zespół d/s komunikacji

Optowałbym jednak za wersją, że rzecznik prasowy to konieczność, a nie moda. Bo to on stanowi pierwszą linię współpracy z mediami i to on za nią odpowiada, podobnie jak za zamieszczanie informacji w serwisie zhp.pl i tak dalej... Czy członek zarządu ZHP ma "rzecznikować"? Myślę, że jest tyle pracy dla zarządu, że lepiej byłoby im nie dokładać obowiązków.

zmiany w GK? tak. Druhna Ewa Prędka złożyła rezygnację na ręcę Naczelniczki, co prawdopodobnie zostanie usankcjonowane w najbliższym Rozkazie tejże. Podobnie będzie również z Iwoną Jakimowicz - kierownikiem Wydziału Informacji oraz mną jako szefem Zespołu ds. przepływu informacji. Resztę faktów znam nieoficjalnie, więc pozwolę sobie ich nie przytaczać.

> ZHP!
> Bo
> sposób odciąć harcerzy od tego, co w skautingu istotne - budowania
> braterstwa z innymi narodami i nauki wzajemnej tolerancji?
> Nie. Nie sugeruję. Od dawna się tego domagam! I jak trzeba to społecznie
> stworzę zespół, który za 500.000 zł rocznie zbuduje takie bratertswo z
> innymi narodami i nauczy wzajemnej tolerancji, że bardzo szybko przyzna mi
> druh rację. :-)

mimo wszystko, wolałbym jednak pozostać w światowych organizacjach. po prostu trzebaby lepiej/szerzej wykorzystywać szanse, jakie stwarza nam członkostwo w nich.

> pięknem świata,
>
> I wzajemnie!
> SW

Dziękuję:)
Arek

W wieku 15 lat została królową Francji, chociaż chciała być tylko
zwyczajną dziewczyną. Nowy film Sofii Coppoli - MARIA ANTONINA.
W kinach od 5 stycznia !!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fantonina.html&sid=974