[Czuwaj] kwestia prawna

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 2 Sty 2007, 22:53:49 CET

Witajcie. Próbowałem wysłać ten list na "Czuwaj", lecz nie wrócił. Toteż
mniemam, że nie poszedł. Próbuję jeszcze raz.

Znalazłem coś takiego. Ktoś obeznany w kwestiach prawnych mógłby może
objaśnić, czy aby to nas też nie dotyczy?
Czuwaj!

Darek Br...

cytowany artykuł:
=======================================
http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/powolanie_terenowej_jednostki_organizacyjnej_stowarzyszenia-a_963.htm

(...)
Zawiadomienie o zmianach w statucie stowarzyszenia oraz w strukturze jego
oddziałów terenowych

O wszelkich zmianach w statucie stowarzyszenia oraz w składzie zarządu i
adresie siedziby terenowej jednostki organizacyjnej, należy poinformować
stosowny organ nadzorujący.

W tym celu udajemy się do urzędu miasta lub gminy (właściwego ze względu
na siedzibę jednostki terenowej stowarzyszenia) i składamy następujące
dokumenty:

1) zawiadomienie o zmianie:
składu zarządu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia,
adresu siedziby terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia,
statutu stowarzyszenia;

2) protokół z wyboru zarządu terenowej jednostki organizacyjnej
stowarzyszenia - w przypadku zmiany składu zarządu tej jednostki;

3) statut stowarzyszenia - w przypadku zmiany statutu.

Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie 14 dni od daty dokonania
zmiany.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach (tekst
jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r.
Nr 225, poz. 1635).
Magdalena Stec
koniec cytowanego artykułu...