Odp: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 3 Sty 2007, 13:45:39 CET

> Wy to znaczy kto? Rada Naczelna?
> I zawsze mam zgadywać kogo jeszcze muszę zaprosić na spotkanie? GK nie  może  zadbać o to, aby wszystkie informacje były dostarczone nam PRZED podjęciem  decyzji i na czas?

> [...]
określonego budżetu (przejazdy kosztują) i w przyjętych wcześniej terminach.

Nie wiem jakie dokumenty Gk dostarczyla, ale mysle, ze te o ktore poprosila komisja. Mysle, ze na posiedzenie komisji tez przyszli ci ktorzy zostali zaproszeni.
Ja natomiast moge miec pretensje tylko do siebie, ze mam zbyt mala wyobraznie i nie przyszlo mi do glowy, ze ktos bedzie obradowal nad budzetem nie patrzac na zadania :(

Mistrzowie tańca irlandzkiego w Polsce: 27.02-21.03.2007
Nie możesz tego przegapić!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ftanca.html&sid=976