[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 3 Sty 2007, 14:20:58 CET

::
::Dnia 03-01-2007, śro o godzinie 13:42 +0100, Marcin Goleman napisał(a):
::> Rafal proszę, po raz wtory uzywasz liczby mnogiej wymieniajac mnie
także,
::> proszę o czytanie ze zrozumieniem tego co pisze.
::
::Ok to ja może się zbyt zagalopowałem udeżając do RN. Ale to chyba tylko
::i wyłącznie dla tego iż RN wydaje mi się ciałem "mądrzejszym" i wyżej
::przeze mnie ocenianym więc miałem nadzieje że jest w stanie zadbać o to
::żeby to wszystko miało ręce i nogi. I tylko o to Was proszę.

Oczywiście, że będzie miało ręce i nogi. Budżet przyjmujemy niebawem, a
opinia jednej komisji jest opinią jednej komisji. I niczym więcej, a już na
pewno nie decyzją.

Ale prawda jest taka, że choćby nie wiem co uchwaliła RN, czy sam Zjazd, jak
nie będzie woli realizacji ze strony GK - to niewiele da się zrobić. Bo to
GK jest tym ciałem, które ma wdrażać rozwiązania.

Jako przykład mogę pokazać strategię - przegadaną, skonsultowaną,
zatwierdzoną przez Zjazd, co do realizacji której nie było wątpliwości że
jest to dobra strategia dla ZHP a która... chcę wierzyć, że kiedyś zostanie
w końcu zrealizowana...

Seascout