[Czuwaj] WNT (by³o Likwidacja...)

Daniel Dobrija³owski orcus w ekoterm.net
Wto, 2 Sty 2007, 23:47:00 CET

Dnia 02-01-2007, wto o godzinie 23:16 +0100, S³awomir Wa¶ napisa³(a):
> Wyjasniam tak¿e, ¿e w projekcie bud¿etu nie ma Wydzia³u Nowych Technologii.
> jest tylko "Wydzia³ Internetu" Ale w tej sprawie to chyba pretensje nie do
> RN, tylko do GK, nieprawda¿??

No có¿ pozostaje mi stwierdziæ ¿e mimo najszczerszych chêci bajzel na
górze mo¿e wiele zniszczyæ.

> SW - owszem, osobi¶cie jako¶ nie mam szczê¶cia do posiadania konta z adresem
> cz³onka Rady Naczelnej. I od roku nikt z Was, wielkich ionternautów nie
> potrafi sobie z tym poradziæ.

Oj pretensje s± w z³± stronê kierowane. W ostatnim rozkazie Naczelniczki
ZHP zosta³ zlikwinowany Zespó³ ds. Internetu i powo³any Wydzia³ Nowych
Technologii wiêc trochê siê zmieni³o. Wierze w to ¿e nowy wydzia³
poradzi sobie z zadaniami.

To ¿e w internecie nie dzieje siê najlepiej widzi ka¿dy go³ym okiem.
Pozwólcie nowemu wydzia³owi choæ zacz±æ dzia³aæ. No chyba ¿e darujemy
sobie w ogóle kwestie internetu w ZHP zdaj±c siê na nieformalne ruchy
ale to tak jakby z powodu stanu "reformy mundurowej" zdaæ siê na wybór
wzoru munduru w hufcu.

> Ale za 123.000 z³ na "harcerski internet" raczej
> nie zag³osujê...

Problem le¿y w tym ¿e komisja IMHO nie za bardzo wie na co te pieni±dze
mia³y by i¶æ.

Jest za to wiele osób które potrafi± to wyt³umaczyæ w przystêpny sposób
dla ka¿dego zarówno eksperta jak i laika. Radzi³bym wiêc zaprosiæ
kierownika WNT i chyba jednego zespo³u który ma wchodziæ w jego sk³ad na
posiedzenie komisji.

Pozdrawiam
Daniel Dobrija³owski