[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 2 Sty 2007, 23:16:00 CET

Daniel jakos mnie wywolales niestety, nie chcialem pisac bo nie lubie
udowadniac ze nie jestem wielbladem zwlaszcza gdy strony myla botanike z
zoologia.

1. Nie dziw sie wypowiedziom w temacie WNT z kilku powodow:
- osoba prezentujaca temat przed komisja kompletnie nie wiedziala o czym
mowi ani o czym ma mowic, to jest jak od daltonisty od urodzenia wymagac
opisywania piekna kolorow ogrodu rajskiego. Decyzja o powstaniu wydzialu
podjeta zostala kilka dni przed ta komisja, a moja propozycja uczestniczenia
w tym spotkaniu zebym mogl odpowiedziec na wszelkie pytania wyczerpujaco nie
spotkala sie z zainteresowaniem

SW - z czyim nie spotkała sie zainteresowaniem? Ja pierwsze słyszę, żeby
chciał Druh uczestniczyć w spotkaniu. A z tego co wiem, był druh w budynku i
prowadził spotkanie, które zakończyło sie kilka godzin przed naszym.
Wystraczyło przyjść. Każdy może to zrobić! Po to na stronie RN podajemy
terminy i miejsca spotkań.
Wyjasniam także, że w projekcie budżetu nie ma Wydziału Nowych Technologii.
jest tylko "Wydział Internetu" Ale w tej sprawie to chyba pretensje nie do
RN, tylko do GK, nieprawdaż??

- to co komisja uslyszala ma sie tak do faktow jak...
- obie strony dyskutowaly o wydziale ktory nigdy nie istanial i nie istnieje
(taka tam znajomosc jednostek funkcjonujacych ;) ) wiec chyba wnioski
formanie nie dotycza WNT ;)

SW - Proszę o fakty na maila. Prześlę do wszystkich po minucie! I co sie
druh dziwi, że nie wiemy o roszadach w wydzialach, jak na liście sa już tacy
co wiedza o zmianach w samej GK!

- wnioski jakie przedstawila komisja zaliczylbym do najszybciej
zrealizowanych przez GK w jej historii poniewaz... obowiazuja w ZHP od roku
;) i ten ro kwlasnie pokazal jak bardzo hufce i choragwie potrzebuja pomocy
i wspolpracy, ale zeby to zrozumiec tez trzeba troche z tego rozumiec

SW - które wnioski??

to tyle w zakresie wiedzy i kompetencji, moglbym dalej ale szkoda wody

SW - No tak. Lania wody szkoda. Ale argumenty zawsze mile widziane ;-)

2. nie oczekuj ze w organizacji w ktorej kadra takze, a moze przede wszytkim
we wladzach naczelnych ma problem z konfiguracja konta pocztowego znajdziesz
zrozumienie w tematach zaplecza technologicznego, oczywiscie wszyscy beda
chcieli narzedzi do zarzadzania, czytelnych i przydatnych zbiorow
dokumentow, zaplecza komunikacyjnego, informacyjnego itd itp, pomine temat
wsparcia w sprzecie, sofcie, szkoleniach, standaryzacji, certyfikacji np
ECDL ale oczywiscie to wszystko mozna za darmo ;) nic nie kosztuje a hosting
to przeciez mozna za 100-200 z ;) a co wiecej to wszystko nawet jesli jest
to robi sie "samo" i pojawia sie znikad ;)

SW - owszem, osobiście jakoś nie mam szczęścia do posiadania konta z adresem
członka Rady Naczelnej. I od roku nikt z Was, wielkich ionternautów nie
potrafi sobie z tym poradzić. Jednak ma co najmniej 7 innych czynnych
adresów samodzielnie skonfigurowanych w różnych miejscach, więc na kontakt i
argumenty jestm świetnie przygotowany. Kpiny też przeczytam, ale z
politowaniem najwyżej... Ale za 123.000 zł na "harcerski internet" raczej
nie zagłosuję...

Nie wiem jak bylo z pozostalymi tematami ale w kazdym razie mam podobne
wnioski co do tego co dalej jak Justyna

3. Osobiscie nie mam zadnych pretensji ani uwag do komisji, wywolala tylko u
mnie slad usmiechu, niestety nie radosci, moge miec uwagi do swoich
przelozonych ktorzy zamiast starac sie maksymalnie zadzialac zeby
uwarygodnic i uzasadnic planowane dzialania ograniczyli sie do minimum majac
swiadomosc ze prezentuja w wielu punktach sprawy o ktorych nie maja
zielonego pojecia. Osobiscie tez zetknalem sie juz ze skutkami tego
spotkania, wbrew temu co pisze Rafal, choc tez zgadzam sie ze to nie kwestia
komisji tylko reakcji niektorych na jej zalecenia i sposobu ich traktowania,
byc moze po prostu tak naprawde "sa na reke" ;)Jestem dziwnie przekonany ze
pomijajac fakt czy komisja jest kompetenta we wszystkim czy nie to gdybysmy
mieli szanse przedstawic swoje racje i powody zaistnienia takich a nie
innych planow to wnioski moglyby byc calkowicie inne.

SW -  jeżeli uważa druh, że komisja stała się swego rodzaj narzędziem
nieprzychylnej mu GK to tym bardziej zapraszam do rozmowy :-) Dostrzegam
takie niebezpieczeństwa :-)

--
Pozdrowienia,
 Marcin Goleman