[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Wto, 2 Sty 2007, 22:47:40 CET

=0D=0A>> Nie podoba=B3 nam si=EA poziom wydatk=F3w Wydzia=B3u Internetu...

> Zaraz zaraz - rozumiem ze mowa o Wydziale Nowych Technologii.

> Powiem tylko tyle: jesli w nowych technologiach chcemy osiagnac
> cokolwiek to za darmo tego nie da sie zrobic...

> Co do ucieczki na inne serwery. Mysle ze jako calosc mamy wieksze sznse
> uzyskac lepsze warunki u dostawcow uslug i wygra ekonomia i zimna
> kalkulacja kosztow.

> Poza tym sprawy WNT to nie tylko hosting.

Daniel jakos mnie wywolales niestety, nie chcialem pisac bo nie lubie udowa=
dniac ze nie jestem wielbladem zwlaszcza gdy strony myla botanike z zoologi=
a.

1. Nie dziw sie wypowiedziom w temacie WNT z kilku powodow:
- osoba prezentujaca temat przed komisja kompletnie nie wiedziala o czym mo=
wi ani o czym ma mowic, to jest jak od daltonisty od urodzenia wymagac opis=
ywania piekna kolorow ogrodu rajskiego. Decyzja o powstaniu wydzialu podjet=
a zostala kilka dni przed ta komisja, a moja propozycja uczestniczenia w ty=
m spotkaniu zebym mogl odpowiedziec na wszelkie pytania wyczerpujaco nie sp=
otkala sie z zainteresowaniem=20
- to co komisja uslyszala ma sie tak do faktow jak...
- obie strony dyskutowaly o wydziale ktory nigdy nie istanial i nie istniej=
e (taka tam znajomosc jednostek funkcjonujacych ;) ) wiec chyba wnioski for=
manie nie dotycza WNT ;)
- wnioski jakie przedstawila komisja zaliczylbym do najszybciej zrealizowan=
ych przez GK w jej historii poniewaz... obowiazuja w ZHP od roku ;) i ten r=
o kwlasnie pokazal jak bardzo hufce i choragwie potrzebuja pomocy i wspolpr=
acy, ale zeby to zrozumiec tez trzeba troche z tego rozumiec

to tyle w zakresie wiedzy i kompetencji, moglbym dalej ale szkoda wody

2. nie oczekuj ze w organizacji w ktorej kadra takze, a moze przede wszytki=
m we wladzach naczelnych ma problem z konfiguracja konta pocztowego znajdzi=
esz zrozumienie w tematach zaplecza technologicznego, oczywiscie wszyscy be=
da chcieli narzedzi do zarzadzania, czytelnych i przydatnych zbiorow dokume=
ntow, zaplecza komunikacyjnego, informacyjnego itd itp, pomine temat wsparc=
ia w sprzecie, sofcie, szkoleniach, standaryzacji, certyfikacji np ECDL ale=
 oczywiscie to wszystko mozna za darmo ;) nic nie kosztuje a hosting to prz=
eciez mozna za 100-200 z=B3 ;) a co wiecej to wszystko nawet jesli jest to =
robi sie "samo" i pojawia sie znikad ;)

Nie wiem jak bylo z pozostalymi tematami ale w kazdym razie mam podobne wni=
oski co do tego co dalej jak Justyna=20

3. Osobiscie nie mam zadnych pretensji ani uwag do komisji, wywolala tylko =
u mnie slad usmiechu, niestety nie radosci, moge miec uwagi do swoich przel=
ozonych ktorzy zamiast starac sie maksymalnie zadzialac zeby uwarygodnic i =
uzasadnic planowane dzialania ograniczyli sie do minimum majac swiadomosc z=
e prezentuja w wielu punktach sprawy o ktorych nie maja zielonego pojecia. =
Osobiscie tez zetknalem sie juz ze skutkami tego spotkania, wbrew temu co p=
isze Rafal, choc tez zgadzam sie ze to nie kwestia komisji tylko reakcji ni=
ektorych na jej zalecenia i sposobu ich traktowania, byc moze po prostu tak=
 naprawde "sa na reke" ;)Jestem dziwnie przekonany ze pomijajac fakt czy ko=
misja jest kompetenta we wszystkim czy nie to gdybysmy mieli szanse przedst=
awic swoje racje i powody zaistnienia takich a nie innych planow to wnioski=
 moglyby byc calkowicie inne.=20

--=20
Pozdrowienia,
 Marcin Goleman