[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Wto, 2 Sty 2007, 21:43:41 CET

Dnia 02-01-2007, wto o godzinie 19:28 +0100, Sławomir Waś napisał(a):
> Nie podobał nam się poziom wydatków Wydziału Internetu...
>
> Sądzę, żę np. zespół internetu będzie nie będzie obciążony na obecnym
> poziomie. Chorągwie mogą chciec przenieśc swoje strony na inne serwery, będą
> miały własne służby prasowe itp. Na szczeblu centrali potrzebne jest nam
> odchudzanie (a ja wiem coś o tym! :-))

Zaraz zaraz - rozumiem ze mowa o Wydziale Nowych Technologii.

Powiem tylko tyle: jesli w nowych technologiach chcemy osiagnac
cokolwiek to za darmo tego nie da sie zrobic...

Co do ucieczki na inne serwery. Mysle ze jako calosc mamy wieksze sznse
uzyskac lepsze warunki u dostawcow uslug i wygra ekonomia i zimna
kalkulacja kosztow.

Poza tym sprawy WNT to nie tylko hosting.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijalowski