Re: [Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

Śro, 3 Sty 2007, 12:06:12 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 03, 2007 11:37 AM
Subject: Re: [Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

> To nie wiesz, że konfiskuje się podrabiany towar także u sprzedawców? :]

Ależ to nie jest "podrabiany towar".
Sam napisałeś że nie jest to mundur ZHP.
To co jest SPRZEDAWANE różni się wystarczająco
by uchronić sprzedawców przed zarzutem sprzedaży podróbek.
A to że później są one "dozbrajane" przez rodziców
to już inna "bajka".

> 1.      Zasady udzielania licencji na produkcję i dystrybucję mundurów
> określa Główna Kwatera ZHP w formie uchwały.

A możesz wskazać ta uchwałę GK ZHP
okreslającą zasady dystrybucji mundurów ?

> Oj. Już jest.
>
> 1.         Oficjalne wzory umundurowania ZHP podlegają prawnej ochronie,
> są oznaczone wszywką z logo ZHP. Koszula mundurowa jest oznaczona
> dodatkowo haftowanym logo ZHP znajdującym się na lewej patce kieszeni.
>

> Nie musi być to mundur 4Ż. Musi być to mundur z odpowiednią wszywką i
> logo na kieszeni. Jeśli GK udzieli licencji innemu podmiotowi na
> produkcję - no problemo.

Oj mylisz się.

W regulaminie jest zapis:
:...Członkowie ZHP noszą mundury wg oficjalnego wzoru ZHP..."

Tylko że to wbrew pozorom nie to samo co np.:
"...Członkowie ZHP noszą mundury wyprodukowane w całości
przez producentów wg oficjalnego wzoru ZHP..."

Kluczowe są tu literki: "wg" - "według"

Z tego co wiem nie został ogłoszony w przepisach ZHP żaden "..oficjalny wzór
ZHP.."
(chyba że jest , ale nie ogłoszony, ale to tak jakby go nie było)

> Albo mówimy o podejściu rodziców, albo o regulaminowym mundurze.

O jednym i drugim.
A własciwie o tym co ostatecznie będą nosić zuchy.

Czesław