[Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Sty 2007, 12:11:36 CET

czesiek.harcerstwo napisał(a):

> Ależ to nie jest "podrabiany towar".
> Sam napisałeś że nie jest to mundur ZHP.
> To co jest SPRZEDAWANE różni się wystarczająco
> by uchronić sprzedawców przed zarzutem sprzedaży podróbek.
> A to że później są one "dozbrajane" przez rodziców
> to już inna "bajka".

Wzór kroju jest włąsnością ZHP. Nie tylko samo logo czy inne sprawy.

> A możesz wskazać ta uchwałę GK ZHP
> okreslającą zasady dystrybucji mundurów ?

To nie o to chodzi. Jeśli GK komuś pozwala na produkcję, to robi to w
formie uchwały.

> Oj mylisz się.
>
> W regulaminie jest zapis:
> :...Członkowie ZHP noszą mundury wg oficjalnego wzoru ZHP..."
>
> Tylko że to wbrew pozorom nie to samo co np.:
> "...Członkowie ZHP noszą mundury wyprodukowane w całości
> przez producentów wg oficjalnego wzoru ZHP..."
>
> Kluczowe są tu literki: "wg" - "według"
>
> Z tego co wiem nie został ogłoszony w przepisach ZHP żaden "..oficjalny wzór
> ZHP.."
> (chyba że jest , ale nie ogłoszony, ale to tak jakby go nie było)

Czesiu napisane jest wyraźnie:"Członkowie ZHP noszą mundury wg
oficjalnego wzoru ZHP. Wyjątki określa regulamin. Oficjalne wzory
umundurowania ZHP podlegają prawnej ochronie, są oznaczone wszywką z
logo ZHP."

MUNDUR BEZ WSZYWKI NIE JEST OFICJALNY. Kropka.

Mogą nosić kolorowe bluzy z chustą. Producenta z południowego Kara-kum
;) To już zupełnie inna sprawa.