Re: [Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

Śro, 3 Sty 2007, 14:31:49 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 03, 2007 12:11 PM
Subject: Re: [Czuwaj] 4ż, było: Minął 2006 rok

> Wzór kroju jest włąsnością ZHP. Nie tylko samo logo czy inne sprawy.

Ale mnie chodziło o wystarczającą różnicę w KROJU.
Wystarczającą ale na tyle małą by nabywcom to nie przeszkadzało.

> To nie o to chodzi.
> Jeśli GK komuś pozwala na produkcję,
> to robi to w formie uchwały.

Ale do chwili obecnej nie ma takiej odrębnej uchwały
(nie została opublikowana).

> Czesiu napisane jest wyraźnie:"Członkowie ZHP noszą mundury wg
> oficjalnego wzoru ZHP. Wyjątki określa regulamin. Oficjalne wzory
> umundurowania ZHP podlegają prawnej ochronie, są oznaczone wszywką z
> logo ZHP."
>
> MUNDUR BEZ WSZYWKI NIE JEST OFICJALNY. Kropka.

Nie masz racji.
Rozumiem Twoje intencje, domyslam się co chcałeś osiągnąć tym zapisem
ale niestety zapis regulaminu jest taki jaki jest.
Mówi o mundurach WEDŁUG wzoru.
A na podstawie regulaminu nie można dokładnie ustalić jaki krój ma mieć
zgodny ze wzorem. Bo takiego wzoru nie opublikowano.
Musisz postarać się o zmianę tego zapisu albo się pogodzić z tym "błędem".

Dlaczego inna ?

Czesław