[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 3 Sty 2007, 16:26:14 CET

> Czy mam to rozumieć że projekt budżetu członkowie poznali dopiero
> w tracie przedstawiania go przez druhnę Monikę ?

Nie Czesławie. Wszyscy członkowie Komisji otrzymali go wcześniej mailem. Dh.
Pater prezentowała ideę budżetu, założenia i odpowiadała na pytania co kryje
sie pod poszczególnymi zapisami, prezentując m.in. zapotrzebowania wydziałów
i zespołów już wstępnie skorygowane przez GK.
Podobnie wczesniej otrzymałem i przesłałem dalej plany pracy "naszych"
wydziałów, strukturę zatrudnienia, wykaz zobowiązań i należności, słowem
wszystko czym się zwykle zajmujemy. GK narzeka, że i tak za dużo wymagamy
:-) Nowościami były dla nas jedynie informacje dh. Smolca o 4 Żywiołach i
Lilijce.com oraz informacje Skarbnika o spotkaniu z władzami chorągwi
stołecznej.

Dodam na marginesie Czesiu, że osobiście skrytykowałem budżet Sądu, jako
zdecydowanie nie zabezpieczający potrzeb. I wogóle to moglibyście odwołać
tego swojego Przewodniczacego, żebyśmy sie tym nie zajmowali na Zjeździe.
:-)
Pozdrawiam!
SW