[Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

Śro, 3 Sty 2007, 16:41:04 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 03, 2007 4:26 PM
Subject: Re: RE: [Czuwaj] Likwidacja, Rada Naczelna

> Nie Czesławie. Wszyscy członkowie Komisji otrzymali go wcześniej mailem.
Dh.
> [...]
kryje
> sie pod poszczególnymi zapisami, prezentując m.in. zapotrzebowania
wydziałów
> i zespołów już wstępnie skorygowane przez GK.
> Podobnie wczesniej otrzymałem i przesłałem dalej plany pracy "naszych"
> wydziałów, strukturę zatrudnienia, wykaz zobowiązań i należności, słowem
> wszystko czym się zwykle zajmujemy. GK narzeka, że i tak za dużo wymagamy
> :-) Nowościami były dla nas jedynie informacje dh. Smolca o 4 Żywiołach i
> Lilijce.com oraz informacje Skarbnika o spotkaniu z władzami chorągwi

Czy te "zapotrzebowania wydziałów i zespołów"
były wyszczególnione i opisane w przesłanym wczesniej projekcie ?
Czy mylę się sądzac że były to tylko "suche" pozycje , bez załączników ?
I że dopiero na spotkaniu uzyskaliście (?) od dh-y Pater informacje
"co kryją" te "zapotrzegowania".

Jesli dobrze zrozumiałem Iwonę to oczekiwała od Was że po otrzymaniu
projektu powinniście wystąpić do GK o przesłanie także szczegółowych
planów/budżetów (z załącznikami) wszystkich wydziałów i zespołów.
Nawet ją rozumiem, ale na ile było to mozliwe. Tzn czy GK przesyła
takie informacje w przypadku wniosku komisji ?

Czesław