[Czuwaj] na marginesie - było: Likwidacja, Rada Naczelna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Sty 2007, 23:21:51 CET

Seascout napisał(a):
> 2. A z drugiej strony trochę martwi mnie to - co wykazywały wcześniejsze
> analizy WBA, a o czym ostatnio roboczo przeczytałem w projekcie jednej z
> opinii wydziału wdrażania strategii - że fokusujemy się na pieniądzach. Nie
> znaczy to, że sprawy programowe, wychowawcze czy dotyczące wartości nie są
> ważne - ale jakoś koncentrujemy się na kasie. Jakoś bez echa przeszedł post
> Kowlaka podsumowujący 2006 rok. Jak już pojawiła się dyskusja to o 4Ż, a
> teraz emocje budzi to jak jakaś komisja rady zaopiniowała budżet. A program?
> Wizerunek? Zarządzanie? Wzrost liczebny? Praca z kadrą?

> [...]
No właśnie, w sumie coby nie mówić o komisji o któej była ciągle mowa to
na pewno COŚ robi. A jak pozostałe komisje Rafał? Na stronie nie widzę
ani ich spotkań, ani wniosków. Spotykają się? Uradziły coś? Jakoś
reagują na to co się dzieje? Mają swoje zdanie?