[Czuwaj] Re: Czy Ruch wykona ruch?

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 8 Sty 2007, 22:31:19 CET

::Rafał, polityka w założeniu też nie miałą służyć do walki...
::Mamy dużą społeczność i ruch, czyli jasne warunki ku temu, by tworzyły
::się nurty. One zawsze będą istniały i grupowały osoby o podobnych
::poglądach wewnątrz ruchu. A RPMy to dla mnie właśnie takie ośrodki,
::które mogłyby skupiać instruktorów myślących tak, a nie inaczej. Nie
::zwalczające się partie, tylko właśnie pewnego rodzaju ośrodki myśli...
::Jeśli jeszcze będą działały konstruktywnie... To czemu nie? Zawsze
::będzie istniałą grupa myślących inaczej... I ja wolałbym, aby takie dwa
::nurty przekonywały się do swoich racji, niż tak jak jest teraz - my tu
::się przekonujemy, a w wielu chorągwiach do powiedzenia mają najwięcej
::ci, któzy nawet takich poglądów zbytnio nie mają. "Dobrze jest panie,
::wyjeźdżajom dzieciaki na lato."

No ale ja się z Tobą zgadzam w 100%. Tylko uważam, że te ośrodki o których
piszesz, wcale nie muszą być ruchem zarejestrowanym w GK pod jakimś numerem!

A one będą i tak (ośrodki myśli, nurty czy jakkolwiek inaczej je nazwiemy i
ramach nurtów będą gałęzie i podnurty jak w RCŻ były różne skrzydła) czy teo
chcemy czy nie. I mam nadziejęm, że będą, bo dopóki jest z kim dyskutować o
rowiązaniach i przyszłości to organizacja się rozwija.

I nie wiem dlaczego chcesz liczbę nurtów ograniczyć do dwóch? Ja tam widzę
trzy :)

Seascout