[Czuwaj] Re: Czy Ruch wykona ruch?

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 9 Sty 2007, 19:11:09 CET

 Witam!
No rany... dopiero dostrzegłem co tam nagryzmolił Czesiu!
NORMALNIE "czesizm" w czystej postaci. Mówienie po to zeby mówić.
Prawda Czesiu o Twoim hufcu jest zupełnie inna i proszę nie pisz takich
bzdur na forum bo będe musiał
napisac rzeczywiście jak to z tym było.
Nawet nie chyce mi sie tego komentować ....
Żałuję że piszesz takie .. ech!

Pozdrawiam

Andrzej