[Czuwaj] MO było: NSH

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Wto, 9 Sty 2007, 21:10:11 CET

Piotr Kowalski napisał(a):

> Kto Wam wymyśla te nazwy?? A Plenum też macie?? Czy chociaż to odeszło
> do przeszłości...
>
> Kowlak

Czesiu i całe NSH niniejszym chciałbym Ciebie i innych członków
Naczelnego Sądu Harcerskiego przeprosić za naigrywanie się z nazwy
"Narada Szkoleniowa". Mam właśnie przed oczami protokół z posiedzenia
komendy hufca, którego nazwę litościwie przemilczę.

W protokole tym znajduje się następujące zdanie: "21 harcerze dotrą ze
Światłem do Szpitala Miejskiego, Komendy Powiatowej MO, Straży Pożarnej
oraz do osób chorych i samotnych." Protokół ma datę 12.12.2006.

Cholera - przepraszam za brzydkie słowo ale nerwy mi już puszczają -
przecież od likwidacji MO to już kilka lat ładnych minęło. Jak bardzo
trzeba być mentalnie w poprzednim ustroju, żeby takie BZDURY pisać :-((((((

Wielce zasmucony

Kowlak