RE: [Czuwaj] Jola Kreczmańska:re- Czy Ruch wykona ruch?

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 10 Sty 2007, 20:23:57 CET

::Ani forma ruchu się nie wyczerpała (jak pisał Rafał),
[R:]

Chyba zostałem źle zrozumiany. Nie miałem na myśli tego, że foroma jakiegoś
konkretnego ruchu się wyczerpała. Miałem na myśli to, że formuła ruchów
programowo - metodycznych - jak dla mnie - się wyczerpała.

IMHO, idee które kiedyś niosły RPM-y (różne) dziś nie potrzebują numerku w
rejestracji GK i corocznego sprawozdania (które mało kto czyta). Moim
zdaniem, jakikolwiek ruch oddolny w ZHP, nie powinien zamykać się w
jakichkolwiek ramach organizacyjnych. Bo po co?

Powtórzę jeszcze raz. Inwestowanie w strukturę (w strukturę ruchu) absorbuje
energię, która jest potrzebna gdzie indziej.

Parę postów wcześniej pisałem o tym, ale najwyraźniej zostałem źle
zrozumiany i nauka dla mnie na przyszłość, by wyrażać się jaśniej.

Seascout