[Czuwaj] OT - trójkąt klepacza :)

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 11 Sty 2007, 20:38:20 CET

::Parasol, jeśli ty jesteś harc-konserwą, to ja jestem Benedyktynem :P
::Do reszty ustosunkuję się na spokojnie później :)
::

Ostatnio, w pewnym gronie instruktorskim, chcąc wytłumaczyć o co chodzi,
rysowałem trójkąt, gdzie na jednym wierzchołku jest typ idealny
harc-romantyka (walka) na drugim typ idealny harc-pozytywisty (pragmatyka) i
na trzecim harc-zachowawcy (żadnych zmian).

A każdy z nas może znaleźć dla siebie miejsce gdzieś na bokach tego
trójkąta. Więc może Parasol (jak pewnie większość z nas) jest na tym boku
między typem idealnym harc-romantyka i typem idealnym harc-pozytywisty?
Pytanie, komu bliżej do którego wierzchołka?

:)

Seascout