[Czuwaj] sytuacje intymne

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 12 Sty 2007, 08:10:55 CET

Seascout napisał(a):
> Na stroni CSI, pojawił się dzisiaj poradnik pt. sytuacje intymne w pracy
> wychowawczej.
>

> Co myślicie o poradniku?
>

> Seascout

Nie weim jak duże zmiany zostały wprowadzone od wiosny, , ale nie
zauważyłem widocznych zmian, dlatego ma do niego te same uwagi, które
wyraziłem już kiedyś:

1. Poradnik powinien funkcjonować jako dodatek do warszttaów na ten
temat przeznaczonych dla instruktorów

2. Opisane w nim procedury postepowania powinny być wprowadzone jakimś
aktem prawnym obowiązującym komendy hufców i choragwi

3. Osoby zaufane powinny orzymać wsparcie w postaci szklenia na wyższych
szczeblach, oraz kogoś w rodzaju supewizorów lub konsukltantów, z
którymi mogliby kontaktowac si w razie watpliwości.

Podsumowując poradnik jest ciekawy, przedstawia sprawę w sposób
rozsądny, powinien być pomocny w pracy instruktorów, ale samo jego
wydanie, bez prowadzenia inncy dziaań, które opisałem powyżej, będzie
tylko listkiem figowym dla GK, maskującym brak konkretnych działań w tej
sprawie.

Marcin WOjtczak