Re: [Czuwaj] Jola Kreczmańska:re- Czy Ruch wykona ruch?

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 11 Sty 2007, 21:12:30 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 11, 2007 2:36 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Jola Kreczmańska:re- Czy Ruch wykona ruch?

> Widzisz, może ja jestem spaczony, bo wyznaję teorię konieczności
> ciągłych zmian (w celu ciągłego ulepszania). Teoria liczy sobie już
> grubo ponad 20 lat i ma się całkiem dobrze. Gdyby nie ona, żołnierze
> nadal nosiliby zbroje (tak, tak, kamizelki kuloodporne), kobiety
> siedziałyby w kuchni i nie mogłyby głosować, a ryba na sushi przed
> podaniem musiałaby leżeć w ryżu trzy lata.
>
> Całe szczęście gdzieś w tym ciągu ślepego naśladownictwa następuje
> innowacja i ulepszanie metod na podstawie obserwacji i oceny - działa /
> nie działa.
> [...]
Mysle, ze za odpowiedz wystarczy email Parasola, ktoremu dziekuje za
wyreczenie mnie :)

Dodam tylko, ze w zapedzie ciaglego wprowadzania innowacji i ulepszania
metod mozna cos przeoczyc, zgubic, czyli popelnic blad, ktory moze byc
pozniej nie do naprawienia (lub naprawa zajmnie duzo czasu). Rownie dobrze
"grzech zaniechania moze byc tez bledem. Wiec moze zmiany, ale nie ciagle, a
co jakis czas? I co najwazniejsze nie tlyko przemyslane przez jedna glowe,
ale przetestowane przez jakis okres w roznych srodowiskach? :)

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin