[Czuwaj] CKR

Nie, 14 Sty 2007, 15:21:08 CET

Wielokrotnie wypowiadałem się w sprawie Regulaminu GK odnośnie
uchwały o Funduszu Ryzyka. Moje zdanie w sprawie tego Regulaminu, niedopracowanego, złośliwie sprzecznego ze Statutem i samą uchwałą  jest powszechnie znane.
Równie jasne jest moje negatywne stanowisko w sprawie samej uchwały nr 16/XXXIII RN o regulowaniu niektórych wymagalnych ( ... ). Ale....
Ale to już historia:) Wieść niesie, że wczoraj CKR stwierdziła niezgodność obu uchwał ( i RN i GK ) ze Statutem.
Mało tego. CKR uznała, że uchwała o zwołaniu Zjazdu Programowego w całości ( a więc także w zakresie wyboru NSH ) zgodna jest ze Statutem:)

Niniejszym przyrzekam, że już nigdy nie powiem CKR-ka :-D.

Czuwaj!
Rozradowany
Ryszard Rutkowski

PS. Wieści nieoficjalne rzecz jasna, może ktoś ma już pewne
informacje?? Choć nie chciałbym zostać wyprowadzony z błędu i tej
upojnej euforii.....

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu