[Czuwaj] Spis 2006

Grażyna Szyndel grasz w wp.pl
Czw, 18 Sty 2007, 15:06:16 CET

----- Original Message -----
From: "Daniel Dobrijałowski" <orcus w ekoterm.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 18, 2007 4:18 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Spis 2006

> Powiem tylko tyle:
> aplikacja nie bedzie "myslec" za osoby wpisujace - niestety na to
> _zaden_ program do tej pory napisany nie jest odporny i raczej nie
> bedzie.
>
> Bledy ktore podaliscie odnosza sie do bledu ludzi wpisujacych lub
> przekazujacych tworcom dane i nie maja oni na to zadnego wplywu.
>
> Takie bledy zawsze beda sie pojawiac i niestety trzeba sie na nie
> nastawic i szukac rozwiazania u ludzi wprowadzajacych dane.
>
> Kiedy choragiew Zachodniopomorska zmienila nazwe? Przypadkiem nie po 1
> stycznia 2006?

> [...]

Niekoniecznie. Błąd zliczajacy drużynowych "wiejskich" jest chyba raczej w
aplikacji. Sprawdzałam to już dwa razy - ponieważ to ja wpisywałam dane do
aplikacji SPIS 2006 i mam ją nadal.
Żadna drużyna w moim hufcu nie ma wpisane że działa na wsi (w formularzu). W
raporcie "drużyny miasto i wieś" również nie ma żadnej drużyny wiejskiej. Za
to w raporcie "drużynowi harcerscy" występują 4 drużynowi wiejscy (a
statystykach na stonie - 9). Skąd? Gdzieś jest chyba źle ustawiona relacja,
ale tak dociekliwa (ani kompetentna) to już nie jestem...

Pozdrawiam,
phm. Grażyna Szyndel
KH Szczecin Dąbie