[Czuwaj] Spis 2006

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Czw, 18 Sty 2007, 18:00:37 CET

07-01-18, Grażyna Szyndel <grasz w wp.pl> napisał(a):

> Niekoniecznie. Błąd zliczajacy drużynowych "wiejskich" jest chyba raczej w
> aplikacji. Sprawdzałam to już dwa razy - ponieważ to ja wpisywałam dane do
> aplikacji SPIS 2006 i mam ją nadal.
> Żadna drużyna w moim hufcu nie ma wpisane że działa na wsi (w formularzu).
> raporcie "drużyny miasto i wieś" również nie ma żadnej drużyny wiejskiej.
> Za
> to w raporcie "drużynowi harcerscy" występują 4 drużynowi wiejscy (a
> statystykach na stonie - 9). Skąd? Gdzieś jest chyba źle ustawiona
> relacja,
> [...]

Witam!
Grażynko, myślę, że akurat w tym przypadku w aplikacji nie musi być błędu
(choć nie twierdzę, że nie może). Ale co do "miejskości" i "wiejskości" mamy
w Spisie dwa podziały:
a). drużynowy zaznacza, czy jego drużyna działa na wsi czy w mieście
[powstaje kategoria miasto / wieś]
b). drużynowy wpisuje nazwę gminy, z której działa jego drużyna, a aplikacja
przyporządkowuje mu na tej podstawie jedną z pięciu kategorii
1. wieś
2. miasto do 50 tysięcy mieszkańców
3. miasto 50-100 tys. mieszkańców
4. miasto 100-500 tys. mieszkańców
5. miasto pow. 500 tysięcy mieszkańców

Można więc chyba jako teren działania wpisać miasto, ale - w innej rubryce -
gminę, w której działa drużyna, którą aplikacja (na podstawie danych z GUS)
zakwalifikuje jako wiejską.

Pozdrawiam
Helena