[Czuwaj] Re: PROBANT ?

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Pon, 22 Sty 2007, 14:49:18 CET

<cytat kto="Rafal.Suchocki w pse.pl">

Rzeczywiscie brakuje takiego slowa. Tez jestem przeciwnikiem "probantow",
bo po prostu brzydko brzmia. Jakos tak sie kojarza - palant, pozorant...
:(

Dlatego warto zastanowic sie nad nowym slowem. Nie tylko do strony
internetowej, ale do zwyklego, biezacego uzytku.
Ze slow "starych" rozwazylbym  - obok "kandydata"  - jeszcze:
"zdobywajacego".

admiral