[Czuwaj] Re: probant, instruktor? Nie całkiem poważnie...

Pon, 22 Sty 2007, 20:05:25 CET

Dnia poniedziałek 22 stycznia 2007 14:49, admiral napisał:

> Dlatego warto zastanowic sie nad nowym slowem. Nie tylko do strony
> internetowej, ale do zwyklego, biezacego uzytku.

Moje propozycje:

preinstruktor
niedorobek
instruktorski kot
absztyfikant
instruktrino
aspirant
pretendent
potencjał

W ogóle "instruktor" jest wieśniackim słowem. Kojarzy mi się z "instruktorem
KO", albo z "instruktorem narciarstwa" czy innym. Instruktor, to taki ktoś
jak trener, co to krzyczy na chłopaków "Ej, Bartek, a coś ty taki miętki jak
tyłek jamochłona..."

Ja bym poszedł rewolucyjnie: "Nowe słowo na określenie instruktora".
Proponuję:

mistrzu
starszy
nestor
wyjadacz

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)